П`ятниця, 17.05.2024, 14:13
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителя початкових класів

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Готуємося до уроків

Головна » Статті » Мої статті

Урок з математики для 1 класу з використання ІКТ

Хід уроку

  1. Організаційний момент
  • Подивіться на дошку. Що там? Правильно, квіточка. А яка вона? Опишіть її. Справді небагато можна про неї сказати. Мабуть вона захворіла. Але якщо сьогодні на уроці ми з вами будемо дружно працювати, швидко рахувати, уважно слухати, то на кінець уроку вона покаже нам свій,  зовсім інший, образ.  Тільки нам треба їй допомогти.
  1. Актуалізація знань учнів

1. Розминка

  • Приготуйте набори цифр. Розмістіть цифри від меншого до більшого в порядку зростання.
  • Порахуйте від 1 до 10 (разом); від 3 до 7 (один учень); від 10 до 5 (разом); від 8 до 1 (один учень).

2. Весела лічилка.

  • Послухайте лічилку. Коли почуєте назву будь-якого числа, покажіть його карткою.

Одна маленька дівчинка пішла гуляти в сад.

Там дві зелені яблуньки край тину стали в ряд.

Під вітами три квітоньки, чотири будяки.

Над ними п’ять метеликів ведуть свої танки.

Шість коників змагаються – хто вище підстрибне!

А сім пташок цвірінькають, вітаючи мене.

До тину між деревами драбиночку припну.

Угору по драбиноньці аж вісім раз ступну.

У мене дев’ять друзів, покличу їх мерщій.

Багато стиглих яблучок складу у кошик свій.

Смачних рум’яних яблучок нам вистачить усім:

Я друзям дам по одному, сама десяте з’їм. 

3. Усна лічба

  • показати наступне число: 5, 2, 8, 9, 6;
  • показати попереднє число: 4, 3, 7, 10, 8;

4. Гра «Впізнай число наосліп».

(Із зав’язаними очима назвати дані цифри, визначити «сусідами» якого числа вони є).

  1. Закріплення вивченого матеріалу
  1. Порівняй числа

(На екрані з’являються пари цифр. Необхідно вставити потрібні знаки. Діти читають створені нерівності, потім перевіряють з екрана)

- Незнайко і Буратіно вирішили вам допомогти. Перевірте чи правильно вони вставили знаки. 

Фізкультхвилинка

Раз, два – встали,

Руки вверх підняли.

Стали на носочки,

Присіли як грибочки.

Голівками повертіли,

Встали – сіли, встали – сіли,

Встали – і за парти тихо сіли.

2. Каліграфічна хвилинка

- В зошитах з друкованою основою на с. 23 виконати  завдання 2 (записати ряд чисел від 1 до 10, від 10 до 1).

3. Скласти, записати і розв’язати приклади

(На екрані спочатку малюнки, за малюнком скласти приклад на додавання, прочитати приклад (різними способами), записати в зошит)

Фізкультхвилинка

Ми писали, ми трудились,

Наші пальчики стомились.

Будемо відпочивати,

Щоб ще краще працювати.

4. Полічи фігури.

(На екрані геометричний чоловічок. Порахувати із скількох трикутників, чотирикутників та кіл він складається)

Фізкультхвилинка

Раз – піднятись, потягнутись,

Два – зігнутись, розігнутись.

Три – в долоні три хлопка,

Головою три кивка.

На чотири руки ширше,

П’ять – руками політать,

Шість –  на місце тихо  сісти.

5. Робота комп’ютером (в парах). Тестове завдання

  • склади числовий ряд

1   2   .   4   .   .   7   8   .   10

а) 3, 4, 6, 9.

б) 3, 5, 6, 8.

в) 3, 5, 6, 9.

  • встав знаки

6    8                      7     7                           9   2

а) < , = , >.

б) <,  >,  =.

в) >,  =,  <.

  • знайди відповіді

6 + 3 =                         3 + 5 =                  3 + 2 =

а)  9, 5, 7.

     б) 5, 8, 9.

в) 9, 8, 5.

  • визнач довжину відрізка

________________

а) 1 см

б) 4 см

в) 3 см

  • встав пропущений доданок

5 + . = 7                      .  + 3 = 6              .  + 1 = 9

а) 2, 3, 9.

б) 3, 5, 8.

в) 2, 3, 8.

(Виконують завдання поки не з’явиться  смайлик з усмішкою)

6. Задачі з логічним навантаженням (при наявності часу)

  • На березі 3 гілки. На кожній гілці по 6 яблук.  Скільки всього яблук? (На березі яблука не ростуть)
  • Над річкою летіли голуб, щука, дві синиці. Скільки пташок летіло над річкою? (3 пташки)
  • Киця й котик залюбки випікали пиріжки. Киця з тіста 5 зліпила, котик теж із снігу 5. Скільки всіх смачненьких свіжих пиріжків вони з’їдять? (5 пиріжків із тіста)

IY. Підсумок уроку

  • Діти, квіточка наша не тільки стала яскравою, різнобарвною, а й посміхається нам. Ми допомогли їй подолати хворобу.
  • Яке завдання було важко виконувати?
  • А  яке завдання сподобалося?
Категорія: Мої статті | Додав: Tatyana (13.10.2016)
Переглядів: 655 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
uCoz