П`ятниця, 03.05.2024, 03:28
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителя початкових класів

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Готуємося до уроків

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 7
Показано матеріалів: 1-7

Тема уроку. У царстві рослин. Зовнішня будова рослини.  Дерева, кущі і трав’янисті рослини. Практична робота (визначення за істотними ознаками груп рослин)

Мета уроку: ознайомити учнів із розмаїттям рослинного світу; сформувати поняття дерева, кущі, трав’янисті рослини;ознайомити з органами рослини; розвивати спостережливість, логічне мислення дітей; виховувати бережливе ставлення до природи, любов до рідного краю на творах Т.Г.Шевченка, почуття прекрасного в природі.

Обладнання: комп’ютерна презентація, картки для практичної роботи, трав’янисті рослини (живі) для підготовки до практичної роботи.

Мої статті | Переглядів: 464 | Додав: Tatyana | Дата: 25.01.2017 | Коментарі (0)

Формування ключових компетентностей:

  • вміння вчитися - організовувати своє робоче місце; орієнтуватися у часі та берегти його; доводити роботу до кінця; 
  • соціальної – проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших, продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі  та команді, проявляти ініціативу, почуватися часткою колективу; здоров’язбережувальна – взаємозв’язок організму людини з природним і соціальним оточенням;
  • інформаційно-комунікативна - вміння добувати, осмислювати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних джерел,  користуватися різноманітною довідковою літературою; продовжувати формувати практичні навички роботи із підручником, зошитом;
  • громадянська –  здатність екологічно мислити, бережливе ставлення до природи;
  • предметної компетентності - продовжувати ознайомлювати учнів з осінніми змінами в житті тварин (комах, птахів, звірів, риб) та їх різноманітним світом ; досліджувати, як тварини пристосовуються до умов середовища з настанням холодів; поглибити знання учнів про причинно-наслідкові зв'язки між змінами в живій і неживій природі; розвивати спостережливість, уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати;  виховувати інтерес та  бережливе ставлення до тварин. 
Мої статті | Переглядів: 1387 | Додав: Tatyana | Дата: 25.01.2017 | Коментарі (0)

Мета уроку: розширити знання учнів про Україну, як землю, на якій ми живемо; закріпити знання про державні (герб, гімн, прапор) та народні (калина,  рушники, український віночок та інше)  символи, поняття «столиця»; розвивати громадянські якості особистості: патріотизм, бажання брати посильну участь у розбудові держави, наполегливо вчитися; виховувати гордість за право називатися українцями, за єдність нашої держави.

Обладнання: мультимедійний проектор, екран, плакат «Державні символи України»; комп’ютерна презентація «Краса України»; вишивані рушники, гілочки калини, колоски жита, кошик з писанками, аудіозаписи «Гімн України»,  «Україна» ( вик. Анжеліка Агурбаш).

Мої статті | Переглядів: 341 | Додав: Tatyana | Дата: 25.01.2017 | Коментарі (0)

Тема уроку. Чим живляться тварини. Травоїдні, хижі та всеїдні тварини. Ланцюги живлення. Охорона тварин

Мета уроку. Познайомити учнів з групами тварин за способом живлення; вчити встановлювати взаємозв’язки між рослиною, твариною, людиною; закріплювати знання і вміння визначати групи тварин за основними ознаками; розвивати логічне мислення через завдання на порівняння, доведення; виховувати любов до навколишнього, бажання берегти і захищати «братів наших менших», чути і сприймати красу поетичного слова.

Обладнання: картки-малюнки тварин; схема поділу тварин за способом живлення; таблиці «Червона книга України. Тварини», збірка віршів Т.Г.Шевченка «Кобзарик», « Тече вода з-під явора»

Вид уроку: комбінований

Мої статті | Переглядів: 431 | Додав: Tatyana | Дата: 29.10.2016 | Коментарі (0)

Мета досвіду: впровадження у навчальну практику гуманістичного принципу організації освіти, згідно з яким в центрі навчально-виховного процесу знаходиться творча особистість учня з її потребами, інтересами і можливостями

Провідна ідея: навчання повинно бути цікавим, яскравим, емоційно-образним. «Нудні уроки тільки й можуть, що викликати ненависть до викладача і до того, що викладається». (Ж.-Ж. Руссо)

Мої статті | Переглядів: 603 | Додав: Tatyana | Дата: 21.10.2016 | Коментарі (0)

Тема уроку. Повторення вивченого матеріалу. Складання і розв’язування прикладів на додавання

Мета уроку: вправляти учнів у складанні та розв’язуванні прикладів на додавання; вдосконалювати навички усної лічби; вчити визначати серед геометричних фігур потрібну, утворювати натуральний ряд чисел, працювати з комп’ютером; закріплювати поняття наступного та попереднього числа, «сусідів» числа, склад чисел в межах 10 ; продовжувати формувати вміння порівнювати числа в межах 10, знаходити невідомий доданок; розвивати графічні навички; розвивати логічне мислення,  увагу, математичну мову,  навички самостійної роботи, роботи в парах; виховувати організованість в роботі, вміння правильної поведінки в колективі, на уроці.

Обладнання:  індивідуальні набори цифр, об’ємні цифри, мультимедійний проектор, картки для самостійної роботи, комп’ютери, зошити з друкованою основою, робочі зошити, письмове приладдя.

Мої статті | Переглядів: 652 | Додав: Tatyana | Дата: 13.10.2016 | Коментарі (0)

ТемаЗакріплення знань учнів про прикметник як частину мови

Мета: узагальнити знання учнів про прикметник, розвивати фонетичний слух, орфографічну грамотність, увагу до виражальних засобів у мові, виховувати любов та повагу до символів української землі, самостійність учнів під час виконання завдань.

Обладнання уроку: загадки, деформовані речення, тести (можна використати в комп’ютерному вигляді «Програма Test»), глечик, квіти для букета.

Тип уроку: урок-букет

Інтеграція: українська мова, народознавство

Мої статті | Переглядів: 382 | Додав: Tatyana | Дата: 13.10.2016 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
uCoz