Тема уроку. У царстві рослин. Зовнішня будова рослини. Дерева, кущі і трав’янисті рослини. Практична робота (визначення за істотними ознаками груп рослин)
Мета уроку: ознайомити учнів із розмаїттям рослинного світу; сформувати поняття дерева, кущі, трав’янисті рослини;ознайомити з органами рослини; розвивати спостережливість, логічне мислення дітей; виховувати бережливе ставлення до природи, любов до рідного краю на творах Т.Г.Шевченка, почуття прекрасного в природі.
Обладнання: комп’ютерна презентація, картки для практичної роботи, трав’янисті рослини (живі) для підготовки до практичної роботи.
вміння вчитися - організовувати своє робоче місце; орієнтуватися у часі та берегти його; доводити роботу до кінця;
соціальної – проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших, продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі та команді, проявляти ініціативу, почуватися часткою колективу; здоров’язбережувальна – взаємозв’язок організму людини з природним і соціальним оточенням;
інформаційно-комунікативна - вміння добувати, осмислювати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних джерел, користуватися різноманітною довідковою літературою; продовжувати формувати практичні навички роботи із підручником, зошитом;
громадянська – здатність екологічно мислити, бережливе ставлення до природи;
предметної компетентності - продовжувати ознайомлювати учнів з осінніми змінами в житті тварин (комах, птахів, звірів, риб) та їх різноманітним світом ; досліджувати, як тварини пристосовуються до умов середовища з настанням холодів; поглибити знання учнів про причинно-наслідкові зв'язки між змінами в живій і неживій природі; розвивати спостережливість, уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; виховувати інтерес та бережливе ставлення до тварин.
Мета уроку: розширити знання учнів про Україну, як землю, на якій ми живемо; закріпити знання про державні (герб, гімн, прапор) та народні (калина, рушники, український віночок та інше) символи, поняття «столиця»; розвивати громадянські якості особистості: патріотизм, бажання брати посильну участь у розбудові держави, наполегливо вчитися; виховувати гордість за право називатися українцями, за єдність нашої держави.
Тема уроку. Чим живляться тварини. Травоїдні, хижі та всеїдні тварини. Ланцюги живлення. Охорона тварин
Мета уроку. Познайомити учнів з групами тварин за способом живлення; вчити встановлювати взаємозв’язки між рослиною, твариною, людиною; закріплювати знання і вміння визначати групи тварин за основними ознаками; розвивати логічне мислення через завдання на порівняння, доведення; виховувати любов до навколишнього, бажання берегти і захищати «братів наших менших», чути і сприймати красу поетичного слова.
Обладнання: картки-малюнки тварин; схема поділу тварин за способом живлення; таблиці «Червона книга України. Тварини», збірка віршів Т.Г.Шевченка «Кобзарик», « Тече вода з-під явора»
Мета досвіду: впровадження у навчальну практику гуманістичного принципу організації освіти, згідно з яким в центрі навчально-виховного процесу знаходиться творча особистість учня з її потребами, інтересами і можливостями
Провідна ідея: навчання повинно бути цікавим, яскравим, емоційно-образним. «Нудні уроки тільки й можуть, що викликати ненависть до викладача і до того, що викладається». (Ж.-Ж. Руссо)
Тема уроку. Повторення вивченого матеріалу. Складання і розв’язування прикладів на додавання
Мета уроку: вправляти учнів у складанні та розв’язуванні прикладів на додавання; вдосконалювати навички усної лічби; вчити визначати серед геометричних фігур потрібну, утворювати натуральний ряд чисел, працювати з комп’ютером; закріплювати поняття наступного та попереднього числа, «сусідів» числа, склад чисел в межах 10 ; продовжувати формувати вміння порівнювати числа в межах 10, знаходити невідомий доданок; розвивати графічні навички; розвивати логічне мислення, увагу, математичну мову, навички самостійної роботи, роботи в парах; виховувати організованість в роботі, вміння правильної поведінки в колективі, на уроці.
Обладнання: індивідуальні набори цифр, об’ємні цифри, мультимедійний проектор, картки для самостійної роботи, комп’ютери, зошити з друкованою основою, робочі зошити, письмове приладдя.
Тема. Закріплення знань учнів про прикметник як частину мови
Мета: узагальнити знання учнів про прикметник, розвивати фонетичний слух, орфографічну грамотність, увагу до виражальних засобів у мові, виховувати любов та повагу до символів української землі, самостійність учнів під час виконання завдань.
Обладнання уроку: загадки, деформовані речення, тести (можна використати в комп’ютерному вигляді «Програма Test»), глечик, квіти для букета.